
У межах навчання опановано сучасні методи аналізу соціально-економічних процесів в умовах невизначеності, математичного моделювання та прогнозування розвитку соціально-економічних систем. Значну увагу приділено використанню методів маркетингових досліджень для вивчення ринкових тенденцій і оцінювання їхнього впливу на економічні процеси.
Практичний компонент програми передбачав формування навичок створення і налаштування таргетованої реклами через Business Manager Meta, інтеграції штучного інтелекту у наукову та освітню діяльність, використанню ШІ-інструментів для підвищення ефективності роботи. Отримано знання щодо стратегічного аналізу та прогнозування майбутніх сценаріїв розвитку соціально-економічних систем, управління репутацією бренду в умовах цифрової епохи, розвитку лідерських компетенцій та розуміння особливостей цифрової взаємодії в освіті.
Підсумковим етапом програми стало проходження учасниками підсумкового тестування за результатами прослуховування семінарів. За успішне складання тестування учасники отримали електронні сертифікати, що підтверджують набуті знання та компетентності в галузі дослідження соціально-економічних систем.
Підвищення кваліфікації відкриває нові можливості для впровадження інноваційних підходів у наукову, освітню та професійну діяльність, сприяє розвитку міждисциплінарної співпраці та підвищенню якості підготовки здобувачів вищої освіти.