Навчальна діяльність
Кафедра міжнародних економічних відносин та маркетингу є випусковою для здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг» першого (бакалаврського) та 292 «Міжнародні економічні відносини» першого (бакалаврського) і другого (магістерського) рівнів вищої освіти. Підготовка фахівців на кафедрі ведеться за денною та заочною формами навчання.
На кафедрі міжнародних економічних відносин та маркетингу викладають навчальні дисципліни, які є основою для набуття студентом необхідних теоретичних і практичних знань фахового характеру:
1. Спеціальність «Маркетинг»: маркетинг, міжнародний маркетинг, маркетингові комунікації, паблік рілейшнз, поведінка споживача, управління розподілом та продажами, маркетингова цінова та товарна політика, маркетингові дослідження, маркетинговий аналіз, інфраструктура товарного ринку, бізнес-маркетинг, брендинг, маркетинг територій, управління маркетингом, маркетинговий аудит, маркетинг послуг, цифровий маркетинг та інші.
2. Спеціальність «Міжнародні економічні відносини»: теорія міжнародних відносин, міжнародні економічні відносини, країнознавство, дипломатична та консульська служба, діловий протокол та етикет, міжнародна економічна діяльність України, моніторинг світових ринків, міжнародна торгівля, міжнародний бізнес, ЗЕД підприємства, міжнародна економічна інтеграція та євроінтеграція, міжнародна інноваційна та інвестиційна політика, зовнішня політика України та геополітика, міжнародна конкурентоспроможність товарів і послуг, міжкультурна комунікація, управління міжнародними проєктами, міжнародна та європейська безпека, міжнародні стратегії економічного розвитку, європеїстика та європейський бізнес, зовнішньоекономічна діяльність підприємства та інші.
Викладачі кафедри застосовують в навчальному процесі сучасні педагогічні технології, забезпечують аналітичну спрямованість та наповнюють практичні заняття завданнями проблемного і ситуаційного характеру, які стимулюють інтерактивну діяльність здобувачів вищої освіти.
Широко використовуються активні методи навчання, зокрема обговорення практичних ситуацій та кейсів, круглі столи і дискусії на задану тему, доповіді, есе, презентації студентів та їх обговорення і аналіз, ділові ігри, заняття із використанням програмованих засобів навчання, а також позааудиторна практико-орієнтована підготовка.
З метою покращення якості роботи зі здобувачами вищої освіти викладачами створено та розроблено навчальні курси в середовищі Moodle, де розміщено силабуси, робочі програми дисциплін, лекційний матеріал, презентації, завдання для практичної та самостійної підготовки, тестові завдання. Викладачі кафедри систематично проводять активну роботу із розширення існуючих та створення нових навчальних курсів в середовищі Moodle.
Філії кафедри
Пріоритетним напрямком співпраці кафедри міжнародних економічних відносин та маркетингу з партнерськими організаціями є адаптація навчального процесу до реальних виробничих умов. Основними організаційними формами співпраці кафедри та її філіалів є:
- оперативний обмін науково-технічною інформацією, участь в організації спільних наукових проєктів;
- проведення навчальних занять та проходження виробничої та переддипломної практики здобувачів вищої освіти;
- підготовка наукових кадрів та стажування викладачів;
- участь в розробці освітніх програм;
- розробка необхідного навчально-методичного забезпечення.
№ |
Назва філіалу кафедри |
Адреса філіалу |
1 |
ПрАТ СК «Граве Україна» |
м. Київ |
2 |
ТЗОВ «Нестле Україна» |
Львівська обл., м. Львів |
3 |
ННДЦ ЛНУП |
Львівська обл., м. Дубляни |
4 |
Агенція регіонального розвитку Львівської області |
Львівська обл., м. Львів |
5 |
ТзОВ «Транс Компані» |
Львівська обл., Городоцький р-н, с. Косівець |
6 |
ТзОВ Готельно-курортний комплекс «Карпати» |
Львівська обл., м. Трускавець |
7. |
Турагенція «Антонівтур» |
Львівська обл., м. Львів |
8. |
Науково-виробнича фірма «Івоя» |
Львівська обл., м. Львів |
9. |
Акціонерний банк «Південний» |
Львівська обл., м. Львів |
10. |
Камінь-Каширська міська територіальна громада |
Волинська обл., м. Камінь-Каширський |
Виховна робота
Важливою складовою освітнього процесу в університеті є виховна робота зі студентською молоддю, що спрямована на виховання свідомого громадянина, патріота, набуття молоддю соціального досвіду, високої культури міжнаціональних взаємовідносин, формування у молоді потреби та вміння жити в громадянському суспільстві, духовності та фізичної досконалості, моральної, художньо-естетичної, трудової, екологічної культури.
Виховна робота в академічних групах проводиться згідно з розробленим планом для здобувачів вищої освіти факультету управління, економіки та права й окремим планом виховної роботи в академічній групі. Плани виховної роботи на кафедрі розроблені в розрізі семестрів і за навчальний рік.Загалом виховна робота в академічних групах має патріотичне, моральне, етично-культурне, трудове, спортивно-масове, організаційне і духовне спрямування.
Здобувачі вищої освіти відвідують музеї університету (Музей Степана Бандери, Музей історії університету), різного роду виставки, беруть участь у міських заходах, зокрема з відзначення Дня пам’яті Героїв Небесної Сотні. Окрім цього, проводяться виховні заходи за межами університету: у Національному академічному українському драматичному театрі ім. Марії Заньковецької, Театрі опери та балету ім. С. Крушельницької, під час екскурсії на Львівській ратуші, в музеї «Шевченківський гай».Важливу роль, пов’язану із виховною, соціально-психологічною та духовною підтримкою молоді, виконує в університеті студентський капелан (провідний фахівець відділу з організації виховної роботи) о. Іван Венгрин, який вільно та відкрито спілкується зі здобувачами вищої освіти на актуальні теми в аудиторіях, гуртожитках, через онлайн-платформу Zoom, проводить тематичні зустрічі, демонструє власним прикладом місію соціального служіння.
Також зі здобувачами вищої освіти співпрацює психологиня університету Мирослава Ходакова, яка проводить різноманітні тренінги, семінари, круглі столи, співбесіди, аби подолати емоційне виснаження, спричинене шаленим ритмом сучасного життя та умовами воєнного стану.
Зразок мотиваційного листа - Завантажити
ПОСИЛАННЯ НА ПОЛОЖЕННЯ ПРО 2-Й ВСЕУКРАЇНСЬКИЙ КОНКУРС ЕСЕ «МОЯ МРІЯ – УСПІШНА УКРАЇНА» -> завантажити
Освітня програма «Маркетинг»
Спеціальність: 075 «Маркетинг»
Кваліфікація: Бакалавр маркетингуМетою освітньої програми є підготовка бакалаврів з маркетингу, які володіють необхідними фаховими знаннями та навичками, сучасним філософським мисленням, комплексом загальних та професійних компетентностей для вмілого вирішення прикладних завдань у сфері маркетингу в умовах глобалізації економіки.
Придатність до працевлаштування
Випускник з професійною кваліфікацією «Бакалавр маркетингу» придатний до працевлаштування на відповідні посади на підприємствах, в системі державного управління та місцевого самоврядування: консультант з маркетингу, менеджер (управитель) з маркетингу, фахівець з методів розширення ринку збуту (маркетолог), фахівець-аналітик з дослідження товарного ринку, рекламний агент, менеджер (управитель) з реклами, представник з реклами, рекламіст, менеджер (управитель) зі зв’язків з громадськістю, фахівець зі зв’язків з громадськістю та пресою, економіст зі збуту, економіст із ціноутворення, менеджер (управитель) зі збуту, організатор зі збуту та ін.
Освітня програма «Міжнародні економічні відносини»
Спеціальність: 292 «Міжнародні економічні відносини»
Кваліфікація: Бакалавр міжнародних економічних відносинМетою освітньої програми є формування загальних і професійних (фахових) компетентностей, оволодіння якими дозволить випускникам вирішувати проблеми, які виникають у міжнародних економічних відносинах на рівні підприємства, організації чи установи, та обґрунтовувати пропозиції, спрямовані на поліпшення економічної ефективності суб’єктів господарювання, залучених до міжнародної економічної діяльності, зокрема в секторі продовольства.
Придатність до працевлаштування
Зміст та структура програми дає змогу отримати знання та навички і здійснювати професійну діяльність у сфері зовнішньої політики, міжнародного співробітництва та міжнародних відносин; обіймати первинні посади в органах державної влади різних рівнів, в міжнародних та недержавних організаціях, у комерційних структурах тощо.
Освітня програма «Міжнародні економічні відносини»
Спеціальність: 292 «Міжнародні економічні відносини»
Кваліфікація: Магістр міжнародних економічних відносинМетою освітньої програми є забезпечення компетентнісно орієнтованої підготовки висококваліфікованих фахівців у сфері міжнародних економічних відносин, які здатні проводити комплексні науково-прикладні дослідження, обґрунтовувати теоретико-методологічне підґрунтя та причинно-наслідкові зв’язки розвитку економіки в умовах глобалізаційних та інтеграційних процесів, здійснювати апробацію та практичне впровадження набутих знань у процесі подальшого працевлаштування та навчання.
Придатність до працевлаштування
Проходження програм на отримання наукового ступеня доктора філософії у ЗВО та наукових установах. Відповідні робочі місця керівників зовнішньоекономічних підрозділів в установах та на підприємствах різних організаційно-правових форм.
Кафедра міжнародних економічних відносин та маркетингу
Адреса
80381, м. Дубляни, Львівський район, Львівська область, вул. Володимира Великого, 1, головний корпус
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Номер(и) телефону
(032) 224-29-31
Наукова діяльність кафедри
Науково-педагогічні працівники кафедри міжнародних економічних відносин та маркетингу активно займаються науковою діяльністю, поєднуючи її з викладацькою роботою. Це дозволяє не тільки удосконалювати методики навчання, а й розвивати нові наукові напрямки, що відповідають сучасним вимогам та тенденціям у галузі. На кафедрі здійснюється керівництво дисертаційними дослідженнями здобувачів наукового ступеня доктор філософії.
Якісні результати наукової роботи кафедри в рамках її тематики виражаються через участь викладачів у наукових форумах, конференціях, публікацію тез виступів, співавторство у зарубіжних колективних монографіях, а також видання наукових праць. Серед цих робіт є наукові статті, які опубліковані як в вітчизняних, так і в міжнародних рецензованих професійних виданнях, а також у журналах, що входять до наукометричної бази Scopus та Web of Science.
Наукова робота здійснюється під керівництвом завідувача кафедри к.е.н., доцентом А. Линдюком в рамках кафедральної теми: «Маркетингове середовище інноваційного розвитку агробізнесу в Україні та на міжнародному рівні» й зосереджується на чотирьох основних напрямах:
- Маркетингове управління конкурентоспроможністю підприємств олійно-жирової галузі.
- Перспективи застосування зеленого маркетингу в туризмі.
- Розвиток міжнародного маркетингу в умовах глобалізації.
- Розвиток форм міжнародних економічних відносин у сфері ІТ-аутсорсингу: витоки, сьогодення та перспективи
Кафедра міжнародних економічних відносин та маркетингу ініціювала проведення двох важливих щорічних науково-практичних конференцій, які мають на меті об'єднати науковців, практиків та студентів для обговорення актуальних питань маркетингу, національної економіки та міжнародних економічних відносин: Всеукраїнська науково-практична конференція «Трансформаційні зміни національної економіки в умовах євроінтеграції» та Всеукраїнська студентська науково-практична конференція «Україна у міжнародних економічних відносинах в умовах інтеграційних процесів: стан, проблеми та перспективи розвитку».
Протягом останніх 5-ти років на кафедрі виконувалися науково-дослідні роботи на госпдоговірну тематику, які фінансувалися за рахунок коштів замовника, а саме:
- Аналіз ринку дизайну інтер’єру (замовник – ТОВ «АДС Захід).
Керівник дослідження: доцент кафедри міжнародних економічних відносин та маркетингу Линдюк А.О.
Виконавці: доцент кафедри міжнародних економічних відносин та маркетингу Линдюк А.О., доцент кафедри міжнародних економічних відносин та маркетингу Булик О.Б.
- Формування та розвиток ресурсного потенціалу (на прикладі Мостиської міської ОТГ).
Керівник дослідження: в.о. проф. кафедри міжнародних економічних відносин та маркетингу Янишин Я.С
Виконавці: : в.о.проф. кафедри міжнародних економічних відносин та маркетингу Гринкевич С.С., доцент Хірівський Р.П.
- Маркетингове дослідження ринку будівельних послуг в Україні.
Керівник дослідження: завідувач кафедри міжнародних економічних відносин та маркетингу д.е.н., проф. Гринкевич С.С
Виконавці: завідувач кафедри міжнародних економічних відносин та маркетингу д.е.н., проф. Гринкевич С.С., доц.Брух О.О., в.о.доц. Когут М.В.
- Соціально-економічний розвиток Трускавецької ОТГ (ТзОВ Готельно-курортний комплекс «Карпати»).
Керівник дослідження: в.о.проф. кафедри міжнародних економічних відносин та маркетингу Янишин Я.С
Виконавці: в.о.проф. кафедри міжнародних економічних відносин та маркетингу Янишин Я.С, завідувачка кафедри міжнародних економічних відносин та маркетингу Содома Р.І., к.е.н. доц.., проректор з навчально-виховної роботи Дубневич Ю.В.
Усі викладачі кафедри міжнародних економічних відносин та маркетингу здійснили стажування як за кордоном, так і в Україні, для підвищення своїх навичок та отримання нових знань у галузі.
Студентська наукова робота
Студентська наукова робота є важливою частиною навчального процесу, що відіграє ключову роль у підготовці майбутніх маркетологів. Вона сприяє розвитку критичного мислення, аналітичних навичок та уміння використовувати теоретичні знання на практиці. Залучення студентів до наукових досліджень дозволяє їм глибше поринути в актуальні проблеми та тенденції маркетингової діяльності, а також сприяє формуванню самостійності, відповідальності та вміння презентувати свої ідеї. Крім того, участь у наукових проектах відкриває нові горизонти для професійного зростання та творчого самовираження, що має велике значення для їхньої подальшої кар'єри у сфері маркетингу.
На кафедрі функціонує студентський науковий гурток: «ПРОмаркетинг». Гурток очолює експерт у сфері маркетингу, доцент Мар'яна Когут.
Основні напрямки наукових досліджень студентського наукового гуртка «ПРОмаркетинг» охоплюють такі ключові області:
- Аналіз сучасних тенденцій маркетингу.
- Маркетингові дослідження та аналіз ринку.
- Маркетингові стратегії для бізнесу.
- Брендинг та імідж компаній.
- Інновації в маркетингу.
- Брендинг та маркетинг територій.
Ці напрями сприяють розвитку теоретичних знань студентів та їх практичних навичок, готуючи їх до майбутньої професійної діяльності у сфері маркетингу.
Студенти-маркетологи активно долучаються до участі у міжнародних та всеукраїнських наукових форумах та конференціях, конкурсах студентських наукових робіт, а також до семінарів та круглих столів з проблем маркетингу. Вони демонструють високі результати, займаючи призові місця та одержуючи нагороди за свої наукові досягнення.
Для реєстрації щодо участі в діяльності наукового гуртка кафедри перейдіть за посиланням: Реєстрація учасника наукового гуртка (google.com)
Історія кафедри
У липні 1994 року у складі економічного факультету було створено кафедру зовнішньоекономічної та маркетингової діяльності. Організація кафедри була зумовлена змінами, які відбувалися в економіці України, формуванням ринкових відносин, розширенням зовнішньоекономічних зв’язків підприємств АПК і необхідністю підготовки відповідних спеціалістів.
Очолив кафедру відмінник аграрної освіти і науки, член-кореспондент Української екологічної академії наук, к.е.н., доцент Манолій Іванович Андрушко.
Суспільно-політичні та соціально-економічні трансформації, що відбувалися в нашій країні, інтенсивно вплинули на сучасну систему освіти. Тому у 2018 році кафедра зазнала змін та була перейменована на кафедру міжнародних економічних відносин та маркетингу.
Сьогодні кафедру очолює к.е.н., доцент Андрій Олександрович Линдюк.
Кафедра є випусковою за спеціальностями 292 «Міжнародні економічні відносини» для РВО «Бакалавр» і РВО «Магістр» та 075 «Маркетинг» для РВО «Бакалавр».