Наказом Міністерства освіти і науки України затверджено Календарний план організації та проведення у 2025 році національного мультипредметного тесту (НМТ).
Тестування відбуватиметься під час основних і додаткових сесій. Основні проходитимуть протягом 14 травня – 25 червня; додаткові – 14–25 липня.
Згідно із зазначеним наказом передбачено, відповідно, два періоди реєстрації  для участі в НМТ – основний та додатковий.
Основний етап реєстрації для участі в основних сесіях НМТ триватиме з 6 березня до 3 квітня включно.
До 8 квітня зареєстровані матимуть змогу в персональних кабінетах внести зміни (вибрати інший предмет додаткового блоку чи змінити населений пункт в Україні / за кордоном, у якому бажають пройти НМТ).
У додатковий період (9–14 травня) матимуть змогу зареєструватися для проходження НМТ під час додаткових сесій особи, які не змогли цього зробити з поважних причин під час основного періоду реєстрації, та ті, хто реєструвалися в основний період реєстрації, але їм було відмовлено в реєстрації. Зміни до реєстраційних даних можна буде внести до 19 травня.
З 4 травня для зареєстрованих учасників основних сесій НМТ з’явиться можливість завантажити зі своїх персональних кабінетів запрошення, де буде зазначено дату, час і місце проведення НМТ. Учасники ж додаткових сесій матимуть змогу це зробити з 11 липня. З міркувань безпеки ми не публікуватимемо інформації про те, де на території України відбудуться тестування, ні на сайтах Українського та регіональних центрів оцінювання якості освіти, ні на наших офіційних сторінках у соцмережах. Наполегливо рекомендуємо учасникам не розголошувати, де й коли проходитиме тестування, адже від цього може залежати безпека і їхня, і організаторів НМТ.
Інформацію про результати основних сесій НМТ за шкалою 100–200 балів буде розміщено в персональних кабінетах учасників до 4 липня, додаткових – до 30 липня.
Для вступу на навчання на основі повної загальної середньої освіти (денна й заочна форми навчання) вступники можуть подати документи тільки в електронній формі зі свого електронного кабінету. Для надання допомоги вступникам під час подання заяв в електронній формі в університеті створено консультаційний центр (аудиторія № 118 головного корпусу).
Для вступу абітурієнтові необхідно подати такі документи:
1. Заяву про участь у конкурсному відборі;
2. Сертифікати ЗНО з предметів, вказаних в умовах вступу;
3. Свідоцтво про повну загальну середню освіту та додаток до нього;
4. Копію документа, що посвідчує особу та громадянство (ID-картки з витягом із державного демографічного реєстру або 1–2 сторінки паспорта та даних з нього про прописку);
5. Чотири кольорові фотокартки розміром 3х4 см;
6. Копію військово-облікового документа (для військовозобов’язаних).
Для вступу на навчання на основі освітньо-кваліфікаційного рівня «Молодший спеціаліст» (денна й заочна форми навчання) вступники особисто подають в приймальну комісію наступні документи:
1. Заяву про участь у конкурсному відборі;
2. Сертифікат зовнішнього незалежного оцінювання з української мови та літератури (сертифікати ЗНО);
3. Диплом молодшого спеціаліста з додатком;
4. Копію документа, що посвідчує особу та громадянство (ID-картки з витягом із державного демографічного реєстру або 1–2 сторінки паспорта та даних з нього про прописку);
5. Чотири кольорові фотокартки розміром 3х4 см;
6. Копію військово-облікового документа (для військовозобов’язаних).
Для вступу на навчання абітурієнти складають фахове вступне випробування (письмовий екзамен зі спеціальності).

 Facebook
 Facebook  Instagram
 Instagram  Youtube
 Youtube  Moodle
 Moodle  Репозитарій
 Репозитарій  Office 365
 Office 365 
