На кафедрі туризму ЛНУП викладають обов’язкові освітні компоненти професійної підготовки, які є основою для набуття здобувачами вищої освіти необхідних теоретичних і практичних знань фахового характеру:
| СВО Бакалавр | СВО Магістр | 
| Організація туризму | Туризмологія | 
| Туристичне краєзнавство | Управління проєктами в туризмі | 
| Основи наукових досліджень | Управління інноваціями в туризмі | 
| Рекреалогія та рекреаційні комплекси світу | Управління туристичними дестинаціями | 
| Організація анімаційної та екскурсійної діяльності | Економіка міжнародного туризму | 
| Туризм на природоохоронних територіях | Геопросторова організація туризму та рекреації | 
| Сервісологія | Методологія та організація наукових досліджень в туризмі | 
| Організація готельного господарства | 
 | 
| Економіка туристичного підприємства | 
 | 
| Технологія продажів у туризмі | 
 | 
| Організація ресторанного господарства | 
 | 
| Міжнародний туризм | 
 | 
| Бізнес-планування у туризмі | 
 | 
| Інноваційні технології в туризмі | 
 | 
Відповідно до вимог студентоцентрованого підходу навчання за спеціальністю 242 Туризм і рекреація забезпечує право здобувачів вищої освіти на можливість формування індивідуальної освітньої траєкторії в університеті через вибір вибіркових освітніх компонентів професійної підготовки:
| СВО Бакалавр | СВО Магістр | 
| Страхування у туризмі | Управління якістю та безпекою в туризмі | 
| Організація підприємницької діяльності в агротуризмі | Екскурсійна та туристично-рекреаційна діяльність | 
| Спеціалізовані види туризму | Стратегічне управління сталим розвитком туризму | 
| Курортна справа | Менеджмент туристичних дестинацій внутрішнього туризму | 
| Поведінка споживача | Організація рекреаційної діяльності туристичних дестинацій | 
| Аналіз діяльності туристичних підприємств | Інноваційний розвиток у сільському туризмі | 
| Управління конкурентоспроможністю туристичних підприємств | Організація екологічного та сільського туризму | 
| Культурний туризм та креативні індустрії | 
 | 
| Сільський туризм | 
 | 
| Туристична логістика | 
 | 
| Іміджелогія та PR у туризмі | 
 | 
Широко використовуються активні методи навчання, зокрема обговорення практичних ситуацій, круглі столи і дискусії на задану тему, доповіді, есе, презентації здобувачів вищої освіти та їх обговорення і аналіз, ділові ігри, заняття із використанням програмованих засобів навчання, а також позааудиторна практико-орієнтована підготовка. Створено та обладнано спеціальні лабораторії для навчання: лабораторію технологій продаж, просування і реалізації туристичних продуктів; лабораторію моделювання і проектування туристичних продуктів сільського зеленого туризму; лабораторію організації та технології готельно-ресторанної справи.
До аудиторних занять залучаються стейкхолдери, професіонали-практики, експерти галузі туризму та рекреації, представники роботодавців, проводяться виїзні та гостьові заняття із здобувачами на базах філій кафедри.
Освітній процес забезпечено необхідною навчально-методичною літературою для виконання курсових і кваліфікаційних робіт, проведення лекційних, семінарських і практичних занять.
Здобувачі вищої освіти мають можливість проходити навчальну і виробничу практику в організаціях та установах туристично-рекреаційної сфери.

 Facebook
						Facebook									 Instagram
						Instagram									 Youtube
						Youtube									 Moodle
						Moodle									 Репозитарій
						Репозитарій									 Office 365
						Office 365									












